PC: Hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske. Mac: Hold Cmd-tasten (Command) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.
Forskjell i foreldrebedømte organisatoriske ferdigheter viste en forbedring til fordel for tiltak for organisatoriske ferdigheter på 0,83 (Hedge’s g) (95 % KI 0,32 til 1,34)
Tillit til estimatene (GRADE-skår)
2,3
Svært lav
Beskrivelse
2. Nedgradert med -2: størstedelen av dokumentasjonen har svært høy risiko for systematiske feil
3. Nedgradert med -1 på grunn av uforklart høy heterogenitet
Forskjell i lærerbedømte organisatoriske ferdigheter viste en forbedring til fordel for tiltak for organisatoriske ferdigheter på 0,54 (Hedge’s g) (95 % KI 0,17 til 0,91)
Tillit til estimatene (GRADE-skår)
2
Lav
Beskrivelse
2. Nedgradert med -2: størstedelen av dokumentasjonen har svært høy risiko for systematiske feil
Forskjell i foreldrebedømt oppmerksomhet viste en forbedring til fordel for tiltak for organisatoriske ferdigheter på 0,56 (Hedge’s g) (95 % KI 0,38 til 0,74)
Tillit til estimatene (GRADE-skår)
1
Middels
Beskrivelse
1. Nedgradert med -1: størstedelen av dokumentasjonen har uklar risiko for systematiske feil
Forskjell i lærerbedømt oppmerksomhet viste en forbedring til fordel for tiltak for organisatoriske ferdigheter på 0,26 (Hedge’s g) (95 % KI 0,01 til 0,52)
Tillit til estimatene (GRADE-skår)
1
Middels
Beskrivelse
1. Nedgradert med -1: størstedelen av dokumentasjonen har uklar risiko for systematiske feil
Forskjell i lærerbedømte akademiske prestasjoner viste en forbedring til fordel for tiltak for organisatoriske ferdigheter på 0,33 (Hedge’s g) (95 % KI 0,14 til 0,51)
Tillit til estimatene (GRADE-skår)
1
Middels
Beskrivelse
1. Nedgradert med -1: størstedelen av dokumentasjonen har uklar risiko for systematiske feil
Forskjell i studentenes skolekarakterer viste en forbedring til fordel for tiltak for organisatoriske ferdigheter på 0,29 (Hedge’s g) (95 % KI 0,07 til 0,51)
Tillit til estimatene (GRADE-skår)
1
Middels
Beskrivelse
1. Nedgradert med -1: størstedelen av dokumentasjonen har uklar risiko for systematiske feil
Utfall
Uønskede effekter
Studier (antall personer)
-
Antatt effekt i sammenligningsgruppe
-
Effektestimater
-
Tillit til estimatene (GRADE-skår)
Beskrivelse
Våre nettsider benytter informasjonskapsler (cookies). Informasjonskapsler er små informasjonsfiler som blir liggende igjen på datamaskinen din for at tjenesten vår skal virke best mulig for deg som bruker. Her finner du en oversikt over vår bruk av informasjonskapsler og informasjon om hvordan du kan unngå å godta dem.